Proposem un llibre: “El que no et mata et fa més fort”

David Lagercrantz: El que no et mata et fa més fort

L’autor en parla:

” Jo no sóc el nou Stieg Larsson, ell va ser el brillant creador d’aquests personatges i jo estic fent la meva interpretació de la seva obra”.

“Tots els personatges icònics són complexos i Salander ho és. L’estimo, l’estimo. No sabem quina força la mou. Està buscant venjança o està lluitant per la justícia? No ho sabem. És una dona dura que es nega a ser una víctima. La societat tracta d’aixafar-la, però això només la fa més forta”. (Extret de: Ara cultura).

A Llegim de punta a punta, també en parlen:

“El vaig començar a llegir amb molta prevenció, pensant que el canvi d’autor podia afectar la qualitat de l’obra, però no ha estat així. David Lagercrantz ha sabut mantenir vius els personatges que va crear Stieg Larsson i també el seu estil trepidant, explicant una història sobre el món dels hackers i el tràfic il·legal d’informació, que enganxa fins a la darrera línia. Si us agrada Millennium, no us podeu perdre aquesta darrera entrega!” Cristina

“Encara que no se si es percepció meva, ja que fa molt que vaig llegir els altres,  em va semblar que a vegades el nou autor dona massa informació/descripció de personatges que no son importants a la historia…” Maria

portada_el-que-no-et-mata-et-fa-mes-fort-serie-millennium-4_david-lagercrantz_201509021804

N N LAG

David Lagercrantz: El que no et mata et fa més fort

L’has llegit i en vols parlar? Deixa un comentari!

Deixa un comentari

