Club de Lectura Virtual 2013. Funcionament

Aquest any 2013, llegirem i comentarem: clublecvirtual

  • Memòria d’uns ulls pintats. LLACH, Lluís – 14/03/13
  • Las Leyes de la Frontera. CERCAS, Javier – 13/06/13
  • El Mercader. VALLS, Coia – 03/10/13
  • El Tiempo entre costuras. DUEÑAS, María – 12/12/13

Crearem un esdeveniment a Facebook, dins de Bibliolloret: què has llegit, per a cada lectura, per tal d’anar actualitzant la informació.

El comentari virtual tindrà lloc en l’espai habitual que s’obrirà uns dies abans. Després, continuarem comentant a ReadGroups.

A la biblioteca, ja hi teniu exemplars disponibles de totes les lectures.

A ReadGroups ja podeu veure els comentaris de:

9 pensaments sobre “Club de Lectura Virtual 2013. Funcionament

  1. Roser Robert diu:

    Hola!
    Doncs, jo ja fa temps que vaig llegir “El tiempo entre costuras” i em va entusiasmar! I “El Mercader” ja el tinc sobre la tauleta, per llegir quan acabi el que llegeixo ara. Ostres! M’agrada haver coincidit en dos títols! Dels altres dos no en sé massa res, però si els proposeu per llegir, potser que els faci una bona ullada…
    Gràcies!

    M'agrada

Deixa un comentari

