Club de Lectura en Català. Lectura Fàcil. El Dr. Jekyll i Mr. Hyde

jekillEl Dr. Jekyll i Mr. Hyde narra el perillós experiment científic que un dia decideix fer un prestigiós i honorable metge de Londres, el Dr. Jekyll. Les terribles conseqüències d’aquest experiment són inimaginables. A través dels diferents personatges, el lector descobrirà què va passar realment. En aquesta obra, l’autor planteja la lluita entre el bé i el mal que es dóna en l’ésser humà. Es tracta d’una novel.la sensacionalista i atractiva que mai no ha deixat indiferent ningú.

Robert Louis Stevenson va néixer a Edimburg. Després d’estudiar enginyeria i lleis, ben aviat es va dedicar a escriure, i va ser un dels autors més llegits en la seva època, sobretot entre els joves. Va viatjar per tot el món buscant un clima apropiat per a la seva delicada salut.

Finalment es va establir a Samoa, una illa d’Oceania, on els nadius l’anomenaven Tutsitala (‘narrador de contes’). Entre les seves nombroses novel·les cal destacar L’illa del tresor (1883), El Dr. Jekyll i Mr. Hide (1886), La fletxa negra (1888) i El senyor de Ballantrae (1889).

M. Carme Salvadó ha adaptat aquest llibre seguint els criteris de lectura fàcil i Riki Blanco l’ha il·lustrat.

Advertisements

Un pensament sobre “Club de Lectura en Català. Lectura Fàcil. El Dr. Jekyll i Mr. Hyde

  1. Mercè diu:

    Tornem a proposar un clàssic de la literatura universal. És un repte per als lectors que esteu començant a llegir i a parlar una llengua nova. Animeu-vos a llegir: és una molt bona manera d’aprendre un idioma. Ens trobarem per parlar-ne el 28 de gener!

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s