Club de lectura a la ràdio. Ensayo sobre la ceguera. Las cruzadas vistas por los árabes

Aquí teniu els  programes de ràdio amb el comentari de les últimes lectures. Cliqueu l’enllaç per escoltar-los.

 

 

Ensayo sobre la Ceguera

http://www.ivoox.com/ensayo-sobre-ceguera-a-radio_md_780040_1.mp3″ Ir a descargar

Las Cruzadas vistas por los árabes

http://www.ivoox.com/cruzadas-vistas-arabes-a-la_md_780045_1.mp3″ Ir a descargar

Anuncis

4 pensaments sobre “Club de lectura a la ràdio. Ensayo sobre la ceguera. Las cruzadas vistas por los árabes

  1. amador diu:

    Fa temps que vaig llegir aquests dos llibres, però em vàren agradar molt.

    De l’Ensayo sobre la ceguera el que em va sobtar més és la sensació de claustrofòbia que vaig tenir, era com si el fet de llegir sobre persones que sobtadament es quedaven cegues fes que tot fos molt tancat.

    De Las cruzadas vistas por los árabes, el que més em va impactar va ser un comentari d’un poeta àrab del segle X (no em recordo el nom) que venia a dir que hi havia gent que tenia cervell i una altra que tenia religió. De fet a la història explicada, la religió no té res a veure (bé, només per als pobres que els entavanaven per anar), i tot és un joc de poder i d’aliànces entre diferentes governants (no importa la religió).

    M'agrada

  2. angelsvazquez diu:

    Hola Amador, em semblen molt enriquidores les teves aportacions. Moltes gràcies.
    Pel que fa a Ensayo sobre la ceguera alguna membre del club de lectura va fer el mateix comentari que tu, fins i tot algú va apuntar que la història del llibre li havia provocat certa angoixa.
    I pel que fa a las Cruzadas vistas por los árabes, el comentari més generalitzat va estar que l’epíleg del llibre que és on l’autor explica les raons per les quals ha escrit l’obra potser hauria de ser el pròleg i segurament la lectura seria molt més entenedora. De tota ,manera si vols pots escoltar el programa i ja veuràs com més o menys les opinions van ser unànimes.

    M'agrada

Deixa un comentari

